Békázoo

Békázoo

Bemutatkozás

2021. november 20. - Békakirály5

Sziasztok!

 

Engem Zsoltinak hívnak. Az én városomban nem igazán találkoztam még brekis "tagokkal"! =) Létrehoztam ezt a blogot, hogy kicsit jobban belelássatok a nyílméregbékák kis életébe. 

A blogom, mint kiderült a nyílméregbékákról fog szólni. Bemutatom nektek a fajokat, azt, hogy honnan származnak, hogyan szaporodnak, mivel táplálkoznak. Szó lesz arról, hogy vajon tényleg mérgezőek ezek az állatkák? Képeket, videókat fogok nektek mutatni, a saját kis békáimról. Megmutatom nektek, hogy milyen terráriumokban élnek, hogy milyeneket csináltam nekik. Növényeket is fogok nektek bemutatni, melyek bírják a trópusi körülményeket.

 

Remélem tetszeni fog nektek. Akkor vágjunk bele! =) dyqw0351.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ugribugrimeregzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr316760700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Békakirály5 2021.11.26. 09:13:40

Köszii! Ma érkezik a legújabb bejegyzés!
süti beállítások módosítása